Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Pevný rozvrh on-line hodin (COVID – rozvrh)

Pevný rozvrh on-line hodin (COVID – rozvrh)



Vážení rodiče, milí žáci,
na základě velmi probíhající distanční výuky a poměrně velkého množství online hodin, bude nutné upravit aktuální rozvrh hodin. Stávající rozvrh hodin částečně kopíruje prezenční rozvrh, což je u současného počtu a délce videohovorů nedostačující a poněkud chaotické.

Rozvrhy na 1. stupni si budou upravovat vyučující podle aktuálních potřeb či možností. Jelikož výuku zajišťuje zpravidla pouze třídní učitel, neměl by to být problém. Naopak je vhodné pracovat na tématech, která jsou podle vyučujících ta zásadní. Samozřejmě je nutné sledovat komunikaci s třídním učitelem.

Na 2. stupni je situace složitější a je nutné dát každému z předmětů určitý prostor. V budoucnu je velmi pravděpodobné, že bude výuka často přecházet z prezenční do distanční formy, tím pádem je třeba dát dohromady dva funkční rozvrhy. Z výše uvedených důvodů vytvoříme pevný rozvrh online hodin. Při tvoření je nutno brát v potaz kombinace skupin a pedagogů, jelikož online hodiny jsou časově i organizačně náročnější. Důležité je také udělat největší prostor pro stěžejní předměty, zohlednit nutnost hlasového projevu a zatížení jednotlivých tříd (žáků). V tomto týdnu došlo k určité praktické analýze fungování, na které nový rozvrh sestavíme.

Pokud se epidemiologická situace nezlepší, je pravděpodobné, že po prázdninách bude výuka na 2. stupni probíhat stále distančně. Od tohoto data – 2. 11. 2020 bychom zavedli pro žáky 2. stupně pevný „Covid rozvrh“, který bude uzpůsoben této formě vzdělávání. Jsem přesvědčen, že tento systém vnese řád do fungování vzdálené výuky, bude přehlednější jak pro žáky a rodiče, tak pro vyučující. V případě, že během školního roku dojde k dalšímu omezení prezenční výuky, budeme schopni přejít ze dne na den k uvedenému rozvrhu online hodin.

Na závěr bych opět a velmi rád poděkoval Všem rodičům, bez jejichž pomoci by nebylo možné vzdálenou výuku realizovat. Chci pochválit také žáky za zodpovědný přístup a spolupráci při distanční výuce. Děkuji všem za pozitivní a tvořivý přístup.
S pozdravem Michal Vrága