Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 1 2 3
4 5
Chemické úspěchy pokračují
6 7 8
Prvňáčci a MDŽ
9 10
11
Zápis do 1. třídy 2024/2025
12
Zápis do 1. třídy 2024/2025
13
Zápis do 1. třídy 2024/2025
14
Zápis do 1. třídy 2024/2025
15
Zápis do 1. třídy 2024/2025
16
Zápis do 1. třídy 2024/2025
17
Zápis do 1. třídy 2024/2025
18
Zápis do 1. třídy 2024/2025
19
Zápis do 1. třídy 2024/2025
20
Zápis do 1. třídy 2024/2025
21
Zápis do 1. třídy 2024/2025
22
Zápis do 1. třídy 2024/2025
23
Zápis do 1. třídy 2024/2025
24
Zápis do 1. třídy 2024/2025
25
Zápis do 1. třídy 2024/2025
Krajské kolo chemické olympiády
26
Zápis do 1. třídy 2024/2025
Návštěva předškoláků na 1. stupni ZŠ
27
Zápis do 1. třídy 2024/2025
28
Zápis do 1. třídy 2024/2025
29
Zápis do 1. třídy 2024/2025
30
Zápis do 1. třídy 2024/2025
31
Zápis do 1. třídy 2024/2025
Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Informace k distanční výuce

Informace k distanční výuce



Vážení rodiče,

rád bych vás touto cestou informoval o průběhu a fungování distanční výuky na šumické základní škole. Jsem přesvědčen, že většina žáků a zákonných zástupců přistoupila k této netradiční situaci zodpovědně a vidí v ní i určitou výzvu. Slovo výzva bych použil i na opačné straně a to u pedagogů, kteří se v této situaci ocitli ze dne na den.

Rád bych poděkoval všem rodičům a žákům, kteří pracují, plní zadané úkoly a komunikují s vyučujícími. Celý kolektiv učitelů vám skrze tento komentář děkuje za zodpovědný a aktivní přístup. Velmi si toho vážíme a moc dobře si uvědomujeme, jak je složité chodit do práce a následně se s dětmi učit. V následujících dnech se budeme snažit zdokonalit systém komunikace s žáky a optimalizovat objem a náročnost učiva. Věřím, že se nám to dodnes dařilo.

Bohužel, ale musím upozornit i na to, že ne u všech tento systém funguje. Někteří žáci pojali tuto situaci jako prázdniny. Situace je ale úplně jiná. Právě při distanční výuce, je nutné pracovat pilněji a systémově. Upravit režim dětí tak, aby určitou část dne věnovaly studiu. Zasílané úkoly včas přijímaly a snažily se je vypracovat v určeném termínu. Zde také vzniká role rodiče – učitele, který nutně musí do tohoto procesu vstupovat. U většiny dětí je nutná určitá dávka pomoci, podpory a hlavně kontroly. Snažíme se zadávat úkoly a studium tak, aby rodiče nemuseli s dětmi strávit veškerý čas, ale je nám jasné, že bez rodičů to nemůže fungovat.

Věřím, že v dalších dnech dojde ke zlepšení a následnému posunu v distančním vzdělávání. Pokud bude mít kdokoliv problémy – technické, komunikační či výukové, kontaktujte vyučující, určitě vám rádi pomohou. Pedagogové ZŠ Šumice_abecedně.
Děkuji a přeji všem pevné zdraví i nervy.

Michal Vrága, ředitel školy