Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29 30 31 1
Zápis do 1. třídy
2
Zápis do 1. třídy
3
Zápis do 1. třídy
4
Zápis do 1. třídy
5
Zápis do 1. třídy
6
Zápis do 1. třídy
7
Zápis do 1. třídy
Rodičovské schůzky duben 2022
8
Zápis do 1. třídy
9
Zápis do 1. třídy
10
Zápis do 1. třídy
11
Zápis do 1. třídy
12
Zápis do 1. třídy
Velikonoční chemie
13
Zápis do 1. třídy
14
Zápis do 1. třídy
Návštěva LIMY
15
Zápis do 1. třídy
16
Zápis do 1. třídy
17
Zápis do 1. třídy
18
Zápis do 1. třídy
19
Zápis do 1. třídy
20
Zápis do 1. třídy
Krajské kolo anglické olympiády: excelentní výkon našeho deváťáka!
21
Zápis do 1. třídy
22
Zápis do 1. třídy
Návštěva Dopravního hřiště
23
Zápis do 1. třídy
Den Země
24
Zápis do 1. třídy
25
Zápis do 1. třídy
26
Zápis do 1. třídy
27
Zápis do 1. třídy
Zápis do I. třídy
28
Zápis do 1. třídy
Recitační soutěž
29
McDonald cup
30 1
Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Informace k distanční výuce

Informace k distanční výuce



Vážení rodiče,

rád bych vás touto cestou informoval o průběhu a fungování distanční výuky na šumické základní škole. Jsem přesvědčen, že většina žáků a zákonných zástupců přistoupila k této netradiční situaci zodpovědně a vidí v ní i určitou výzvu. Slovo výzva bych použil i na opačné straně a to u pedagogů, kteří se v této situaci ocitli ze dne na den.

Rád bych poděkoval všem rodičům a žákům, kteří pracují, plní zadané úkoly a komunikují s vyučujícími. Celý kolektiv učitelů vám skrze tento komentář děkuje za zodpovědný a aktivní přístup. Velmi si toho vážíme a moc dobře si uvědomujeme, jak je složité chodit do práce a následně se s dětmi učit. V následujících dnech se budeme snažit zdokonalit systém komunikace s žáky a optimalizovat objem a náročnost učiva. Věřím, že se nám to dodnes dařilo.

Bohužel, ale musím upozornit i na to, že ne u všech tento systém funguje. Někteří žáci pojali tuto situaci jako prázdniny. Situace je ale úplně jiná. Právě při distanční výuce, je nutné pracovat pilněji a systémově. Upravit režim dětí tak, aby určitou část dne věnovaly studiu. Zasílané úkoly včas přijímaly a snažily se je vypracovat v určeném termínu. Zde také vzniká role rodiče – učitele, který nutně musí do tohoto procesu vstupovat. U většiny dětí je nutná určitá dávka pomoci, podpory a hlavně kontroly. Snažíme se zadávat úkoly a studium tak, aby rodiče nemuseli s dětmi strávit veškerý čas, ale je nám jasné, že bez rodičů to nemůže fungovat.

Věřím, že v dalších dnech dojde ke zlepšení a následnému posunu v distančním vzdělávání. Pokud bude mít kdokoliv problémy – technické, komunikační či výukové, kontaktujte vyučující, určitě vám rádi pomohou. Pedagogové ZŠ Šumice_abecedně.
Děkuji a přeji všem pevné zdraví i nervy.

Michal Vrága, ředitel školy